Adəm peyğəmbərin iki arvadı olub...
Poliqon “Russkaya semerka” portalına istinadən xəbər verir ki, Adəm peyğəmbərin Həvvadan əvvəl Lilit adlı arvadı olub. Tanrı onu da Adəm kimi torpaqdan yaradıb.
Yazıçı Anatole Francın “Lilitin qızı” hekayəsi var. Onun baş qəhrəmanı Leyla adlı bir qızdır və onun görünüşündə “insan gözəlliyinə yad bir şey” var idi. Güman etmək olar ki, Leyla müəllifin təxəyyülünün nəticəsi deyil. Qəhrəman Adəmin ondan qaçan birinci arvadı Lilitin qızı ola bilərdi.
“Və onun saraylarını tikanlı bitkilər bürüyəcək... Səhranın heyvanları vəhşi pişiklərlə qarşılaşacaq, cəfənglər bir-birini çağıracaq; orada gecənin ruhu dincələcək və özünə dinclik tapacaq” deyə Yeşaya peyğəmbərin kitabında yazılır.
Bu parça, guya, Allahın hökmündən sonra İdumeyanın viran qalacağını xəbər verir. İddia olunur ki, orijinalda “gecənin ruhu" ifadəsinin yerində “Lilit” var. Müqəddəs Kitab alimləri bu sətirlərin Adəmin birinci arvadı Lilitə aid olduğunu iddia edirlər.
İlk insanların yaradılmasının təsviri bu versiyanın tərəfdarlarını belə düşünməyə vadar edir.
“Allah insanı öz surətində var etdi və onları kişi və qadın olaraq yaratdı” deyə “Yaradılış” Kitabının birinci fəslində deyilir.
İkinci fəsildə qadının yaradılışı belə təsvir edilib:
“Və Xudavənd Rəbb insanı dərin yuxuya daldırdı; yuxuya gedəndə qabırğalarından birini götürdü... Rəbb Allah insandan götürdüyü qabırğadan arvad yaratdı və onu kişinin yanına gətirdi”.
Beləliklə, tərcüməçilər bu hissələrə əsaslanaraq belə nəticəyə gəldilər ki, Adəmin birinci arvadı da onun kimi torpaqdan, ikincisi isə Adəmin qabırğasından yaradılıb. Birincisinin adı Lilit, ikincisinin isə Həvva olub.
Lilit kanonik İncildə qeyd edilmir, lakin yəhudi ənənəsində mövcuddur. Bu versiyaya görə Allah Adəm üçün torpaqdan qadın yaratmışdır. Cütlük dərhal mübahisə edir, çünki Lilith aralarında bərabərlik tələb etməyə başlayıb. Adəmi inandıra bilməyəcəyini görən qız uçub gedib. Mələklər ona yetişməyə çalışsalar da, onu geri qayıtmağa razı sala bilməyiblər.
Pravoslav ənənəsində isə Lilit, qızın iblis kimi göründüyü yəhudi folklorunun bir hissəsi kimi qəbul edilir. Pravoslavlıq üçün bu fenomenin bütün absurdluğu budur. İnsan cin ola bilməz, çünki cinlər gözdən düşmüş mələklərdir, yəni insanlardan tamamilə fərqli təbiətli varlıqlardır.
Poliqon.info