Hər çılpaq qadının arxasında düşünən varlıq durur...

Viktoriya Beytmanın işi dünyanın ən yaxşı universitetlərindən biri olan Kembric Universitetində tələbələrə iqtisadiyyatdan dərs verməkdir...

Poliqon xəbər verir ki, bu barədə BBC-nin reportajında deyilir.

Viktoriya Beytmanı üsyankar və etirazçı bir insandır, tez-tez çılpaq üsulla dövlət siyasətinə etiraz edir.

Beytman izah edir ki, insanlar məni çılpaq görəndə deyirlər: “Bu axmaqlıqdır! Dəli olub, ağlını itirib. Cavabında isə deyirəm ki, mən həqiqətən düşünən insanam”, deyə bildirib.

Amma soyunma üsuluna etiraz etmək mübahisəli məsələdir.

Senzuraya qarşı cinsi inqilab

“Düşünmürəm ki, vücudumun şouda olması deməyə çalışdıqlarıma maneə törədir” deyə, Beytman vurğulayıb.

“Tarix bizə öyrədir ki, hər bir azadlıq dövrünün ardınca uzun bir zülm dövrü gəlir, orta əsrlərin çirkab və qaranlıqları puritanları doğurdu, Britaniyadakı Corcların fırıldaqları yerini Viktoriyalıların tısbağalarına verdi və indi Seks inqilabı cari əsrin iffət və senzura mədəniyyətinə yol açır”.

Qeyd edək ki, İngiltərə və Uelsdə ictimai yerlərdə çılpaq gəzmək cinayət deyil, lakin həmin şəxsin niyyətinin nizamsız olduğu sübuta yetirilərsə, cinayət sayılacaq. İddiaçı belə niyyətini sübut edə bilməlidir.

Beytman israr edir ki, onun etirazları zorakılıq olmayıb

“Məqsədim qanun pozmaq deyildi, əksinə, ictimaiyyətin diqqətini iqtisadi sahədə qadınların olmamasına, Brexit-in qadınlar üçün nəticələrinə yönəltmək istədim”.

O, deyir ki, geyimin şəxsiyyətə hörmət münasibəti ilə bağlı tamaşaçını daha dərindən düşündürməklə yanaşı, çılpaqlıq vasitəsilə etiraz etmək bu məqsədə çatmağa kömək edir ki, insanlar məsələdən daha çox danışsınlar və ona diqqət yetirsinlər.

Heyvan haqları müdafiəçiləri illərdir çılpaq nümayişlərlə heyvan dərisi və kürkün istifadəsinə etiraz edirlər. Ekoloji qruplar ictimaiyyətin diqqətini iqlim dəyişikliyinə cəlb etmək üçün çılpaq etirazlardan istifadə edirlər. Siyasi arenada isə çılpaq etirazlara çox rast gəlinmir.

Beyttman İngiltərənin şimalında fəhlə ailəsində doğulduğunu deyir.

O, dövlət məktəbində oxuyub, sonra Kembric Universitetinə gedib. O, təhsilini və doktoranturasını davam etdirmək üçün Oksford Universitetinə gedib və nəhayət, Kembric Universitetində professor olur.

Deyir ki, uşaq vaxtı səliqəli və ləyaqətli geyinirdi, amma yeniyetmə yaşlarında bir çox yaşıdı olan qızlar kimi məclislərə gedir, qısa ətəklər, üstü açıq, dikdaban ayaqqabı geyinirmiş.

O hesab edir ki, universitet təhsili ona fəhlə sinfindən cəmiyyətin orta təbəqəsinə keçməyə kömək edib.

Bu cür davranış Bateman üçün problemə çevrilib. Akademik karyerasının əvvəlində o, peşəkar hörmətini qorumaq üçün ləyaqət və ayıqlıq üçün çox vaxt sərf etməli olub.

“Niyə icazə verməliyəm ki, kişilərin mənim haqqımda düşündükləri mənim kim olduğumu müəyyən etsin?”, deyə Bateman etiraz edir.

O, BBC-yə deyir: “Qadın utancaqlığı və təvazökarlığı onları incidir və kişilərə qadınlar üzərində güc verir. Biz qadının dəyərini həya və təvazökarlığa əsaslanaraq müəyyən etdikdə, onu alçaltmaq üçün güc tapırıq: elə qadınlara hörmətsizlik edirik, utancaq görünməyən qadınlara ət parçası kimi davranırıq. Onlara başqa qadınlar kimi hörmət etmirik”.

O, belə bir baxışın bir sıra zülm və ədalətsizliklə nəticələndiyini iddia edir.

“Belə bir münasibət Əfqanıstanda qızların məktəbə getməsinə mane olmaqdan tutmuş İranda məcburi hicaba və bakirəlik testinə qədər bütün dünyada qadınların azadlığını təhdid edən siyasət və proqramlara gətirib çıxarır”, deyə Bateman deyir.

Poliqon.info